Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 44

Rolety Żaluzje Warszawa

tel.png

10.02.2009 Pomagać konsumentom i nabywcom w rozwiązywaniu problemów technicznych, choć nic nas do tego nie zmusza, to sprawa na rynku stolarki okiennej niezwykle rzadka. Często bywa wręcz odwrotnie, firmy zamiast naprawić własne błędy, wymigują się od tego jak długo to możliwe.

Chcemy, więc opisać przypadek rzadki, ale bardzo pozytywny i godny tego by nie uszedł uwagi wszystkim partnerom handlowym i klientom firmy ANWIS z Włocławka.Pod koniec listopada 2008 roku skontaktował się z nami pewien zdesperowany czytelnik, klient bardzo znanej firmy okiennej. Jakiej? O tym będzie w innym artykule, bo sprawa jest godna odrębnego artykułu.Mocno zdenerwowany czytelnik prosił o radę, co zrobić, jeśli firma, która sprzedała i zamontowała mu okna wraz z roletami odmawia mu świadczenia usług gwarancyjnych, do których się zobowiązywała w karcie gwarancyjnej. Poprosiliśmy o krótki opis wad, jakie dostrzegł inwestor. Nie były to jakieś wielkie wady, ot zwykłe montażowe niechlujstwo. Chcąc jednak zdobyć lepszy pogląd na sprawę poprosiliśmy o przesłanie dokumentacji transakcji oraz wykonanie przez naszego czytelnika wstępnego materiału zdjęciowego, który potwierdzałby istnienie zgłaszanych przez niego wad.To, co otrzymaliśmy od naszego czytelnika sprawiło, że włosy na głowach stanęły nam przysłowiowego dęba. Tylko nieświadomości inwestora przypisujemy fakt, że zachował on jeszcze resztki spokoju i wiary, że wady rzeczywiście nie są wielkie. Po obejrzeniu zdjęć i zapoznaniu się z dokumentacją zaproponowaliśmy naszemu czytelnikowi pomoc, a przede wszystkim sporządzenie porządnej opinii technicznej, która pozwoli mu na merytoryczne boje przed sądami, bo bez nich już się nie obędzie. Opis wszystkich wad stolarki okiennej i jej montażu w jednym budynku jednorodzinnym zajął nam bite 27 stron.Jednym ze skandalicznie źle wykonanych elementów montażu okazało się być połączenie rolet naokiennych, których producentem była forma ANWIS z Włocławka, z ramami ościeżnic okien. Mimo, że ANWIS jako szanująca się marka, dostarczył firmie okiennej instrukcję montażu, ekipa montażowa nie przykręciła do ram ościeżnic okien listew adaptacyjnych rolet, przez co puszki rolet po prostu spoczywały swobodnie na oknach, przymocowane do nich jedynie za pomocą bocznych uchwytów. Jak się zachowuje wtedy puszka rolety na oknie o szerokości 1800 mm? Gnie się we wszystkie strony! Jaka jest wtedy szczelność połączenia puszki rolety z oknem? Żadna!!! Przedstawiciel znanej firmy okiennej i jego autoryzowana ekipa montażowa tak poskręcane elementy okienne zamontowali w ścianie, a nieświadomy niczego inwestor założył docieplenie od zewnątrz i położył tynki wewnętrzne. Pierwsze jesienne i zimowe podmuchy wiatru nie dość, że wyginały okna jak trzciny, to swobodnie przedostawały się do pomieszczeń przez szczeliny pomiędzy puszkami rolet, a ramami okien. Mimo ewidentnej usterki montażu, wykonawca robót uparcie odmawia napraw gwarancyjnych i twierdzi, że wszystko wykonał zgodnie z wymaganiami sztuki. Cyrkowej chyba! Zdenerwowany i zdesperowany nabywca okien postawiony został w sytuacji bez wyjścia, bo albo wstrzyma roboty i nie będzie miał gdzie mieszkać, albo poprowadzi je dalej, kolejno zakrywając wady montażu, skazując się jednocześnie na późniejsze bardzo kosztowne poprawki i rozbijanie dopiero, co wykończonych ościeży okiennych i elewacji.Wobec nieprzejednanej i aroganckiej postawy przedstawiciela firmy okiennej, w imieniu naszego czytelnika zwróciliśmy się po pomoc dla niego do producenta rolet, do firmy ANWIS. Już po pierwszym telefonie wiedzieliśmy, że ANWIS to inny świat, inni ludzie, inna liga dbałości o wizerunek firmy. Pierwsza rozmowa z Panem Dariuszem Nowackim. Pan Darek wysłuchał sprawy i choć okazało się, że nie do końca jej załatwienie leży w jego gestii obiecał, że przekaże, komu trzeba i że na pewno ktoś oddzwoni. No i co? No i oddzwonili!!!Druga rozmowa z Panem Jackiem Sikorskim. Rzeczowe podejście, skontaktujemy się z waszym czytelnikiem, pojedziemy i zobaczymy, co możemy zrobić w takiej sytuacji, a to, co zobaczymy opiszemy i prześlemy, do OKNOTEST.PL. No i co? Pojechali, zobaczyli i napisali!!!Prawdziwa rewelacja! Firma, która dotrzymuje swoich zobowiązań. Pomaga, choć nie jest gwarantem, choć nie musi. Dziękujemy za rzeczowe podejście Panu Darkowi, Panu Jackowi, dziękujemy również Panu Dyrektorowi Jarosławowi Markowskiemu za opinię wyrażoną w niniejszej sprawie, potwierdzającą ustalenia ekspertów OKNOTEST.PL. Wierzę, że przyjazna i pomocna dłoń ANWISU przyczyni się do zniwelowania negatywnych skutków niekompetencji dostawcy okien i wykonawcy montażu.Jako serwis o prokonsumenckim nastawieniu jesteśmy prawdziwie zbudowani taką postawą. W grudniowym numerze Forum Branżowego, nazwano firmę ANWIS kreatorem rynku. Gratulujemy, więc także, a może przede wszystkim Panu Antoniemu Wiśniewskiemu właścicielowi firmy ANWIS. Gratulujemy załogi i organizacji firmy zorientowanej na klientów. Oby takich kreatorów było na rynku jak najwięcej.Parafrazując pewne znane powiedzenie, mówimy tak: „Prawdziwego kreatora poznaje się nie po tym jak dostarcza, ale po tym jak naprawia”. Tym bardziej, jeśli naprawia po kimś i bezinteresownie. W tworzonym przez nas Konsumenckim Systemie Rekomendacji firma ANWIS jako pierwsza zdobywa naszą kwalifikację do miana firmy „PRO QUALITY”, firmy o prokonsumenckiej twarzy. źródło: oknotest.pl

Rolety Warszawa - Żaluzje drewniane - Żaluzje drewniane Warszawa - Plisy Warszawa - Rolety zewnętrzne Warszawa - Rolety rzymskie Warszawa - Moskitiery Warszawa